19 Ağustos 2017 Cumartesi

Bir blogda 3 yıl önce rastladığım bir yorum (*)


Evet  Serkan hocam. Ben de memik hocamın delphi 7.0 kitabını 1 haftada bitirmiştim. 2. hafta ise uygulamalı olarak kitabı bitirmiştim. 1 ay sürmemişti ki, işime yarayacak kadar pascal dili öğrenmiştim. Hem de daha önce pascal hakkında bir fikir sahibi değildim ve pascal sentax’ları C diline yakın olduğu için C ye geçmem çok kolay olmuştu. Şimdi ise C# öğrenmeye çalışıyorum. Memik hocamın C# başlangıç pdf ini 1 kere okumak bana yetti. Gerçekten memik hoca, ennn düşük zekalılara bile herhangi bir yazılım dilini çok rahat öğretebilir, örnek: ben :)

not: Memik hoca C# ile web uygulamalarına ağırlık veren bir kitap yazsa tam süper olacak.

* Yoruma birkaç noktalama işareti ekleme dışında müdahale edilmedi.

Hiç yorum yok: